3. února 2014

Má maličkost

Hezký zimní večer všem. :)

Ležím v posteli, mám na sobě notebook, koukám se na svůj blog a hledám, co bych mohla vylepšit. A ejhle! Uvědomila jsem si, že jsem se Vám vůbec nepředstavila...Tudíž se omouvám a pokusím se to teď napravit. :)
Jmenuji se Daniela (tohle jméno nesnáším, proto my většina lidí říká Dančo). Není to má jediná přezdívka, mám ještě jednu. Hádám, že pro Vás nebude těžké uhodnout jakou. :) Ano, má další přezdívka je Balunka/Balů. Dostala jsem jí od svých kamarádek jednou v létě, když jsme byli venku a potkali paní, která venčila zlatého retrívra jménem Balů.

Já (jako tuším 12-ti letá holka) měla na hlavě udělané dva culíky po stranách, které prý vypadaly jako uši tohoto psa. No a má přezdívka byla na světě. :)


Bydlím v rodinném domku v Praze s mamkou, jejím přítelem (kterého nesnáším) a s mladší sestrou. Starší ségra se už odstěhovala, má roční mimčo se svým přítelem a já jsem hrdá (slávistická) teta. 

Další radostí v mém životě jsou tyto dva chlapy. 



Chlap č. 1 je (a doufám, že stále bude) můj milovaný přítel. V červenci 2014 spolu budeme 3 roky. Né vždy to byla procházka růžovým sadem, ale ty krásné chvilky převažují nad špatnými.


Chlap č. 2 je náš nový člen rodinky, kterého jsme si pořídili s přítelem na Vánoce. Jmenuje se Monty a je to úžasný zakrslý králíček béžové barvy. Bydlí u přítele, jelikož jsem u něj většinou skoro celý týden (ale bacha, nebydlím tam!) :P. Koupili jsme ho (i když se to bude zdát divné) v Hornbachu. Byl tam chudák poslední...A jakmile jsem se dotkla stěny akvária/terária (nevím, jak to nazvat) rukou, pacičkama se jí přes sklo pokoušel dotknout. Tudíž můj přítel oznámil, že toho rozhodně berem! :)

Líbí se mi na něm i ty flíčky na pravé části hlavy, ukazuje to, že nikdo není dokonalý.

Ohledně mého studia/práce je to na vysvětlení složitější...Úspěšně jsem odmaturovala minulý rok na OA v Praze 4. 
Dala jsem si přihlášky na 3 VŠ, ale na přijímací zkoušky jsem se totálně vyprdla a samozřejmě se nikam nedostala... :/ Rozhodla jsem se, že si najdu práci a příští rok to zkusím znovu. Pokoušela jsem hledat práci, ale marně. Naštěstí už druhým rokem mám brigádu (doplňuji zboží v Intersparu), takže nějaký příjem jsem i přesto měla. Až teď se na mě usmálo štěstí a během pár dní (až si zařídím papírování) nastoupím do nové práce, kterou mi dohodila známá v archivu v nemocnici.
Mým koníčkem byla všestranná gymnastika, kterou jsem dělala asi 7 let. Ukončila jsem ji před maturitním ročníkem, jelikož bych školu, brigádu, tréninky a ještě autoškolu opravdu nezvládala. 
Jakmile jsem skončila, kila šla hodně rychle nahoru, takže se tu určitě objeví článek s nějakým hubnoucím programem, který se budu pokoušet dodržovat. :)

Víc mne o sobě zrovna nenapadá. :) Děkuji, že jste to zvládli přečíst až do úplného konce. Snad jste se při čtení moc nenudili...

Žádné komentáře:

Okomentovat