7. února 2014

Konečně víkend a olympiáda!

Pěkný večer přeji. :)

Tak je před námi celý víkend a já se těším jako děcko na to, že si konečně lehnu a nebudu nic dělat, znáte to. :)

Tento týden byl docela hektický kvůli zařizování papírů do nové práce + musím řešit další papíry pro úřad práce, kde nejsou zrovna příjemní. Jediné, kvůli čemu jsem to přežila, bylo slavnostní záhajení zimní olympiády 2014 v ruském Soči, na které jsem se těšila. Miluji ty velkolepé ohňostroje a různá taneční představení. Olympiáda v Londýně se mi tedy líbila více, ale i tak to byla fajn podívaná.

Pro večerní pobavení posílám názornou ukázku válení podle Montyho, kterou budu praktikovat i já. :)
Teď otázka na Vás, dívali jste se také na zahájení? Budete fandit českému týmu nebo Vás sport nezajímá? Každý názor ráda uvítám. :)

2 komentáře:

  1. Sdílím tvé nadšení! :) :D I když jsem zdrchaná přišla pozdě domů, slavnostní ceremoniál jsem si nemohla nechat ujít! :) doufám, že se letos zadaří a budu si moct trošku zařvat! Aspoň při hokeji O:) Češi do toho!!! :D
    zvu tě k návštěvě mého blogu :) (komentáře i sledování oplácím :)) http://corculum.blogspot.cz/ Budu moc ráda, když se aspoň mrkneš :) píšu hlavně o zdravých receptech, diy, cvičení a teď jsem měla takovou náladu na trochu vtipů o Velké Británii a sbírku nejhorších fotek z Votoče :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už dvě medaile máme, tak jen tak dál. :) Každopádně se také nejvíce těším na hokej, to je moje.

      Vymazat