1. února 2014

Perlový náhrdelník - Ebay

Aby těch perlových věcí nebylo málo, mám tu pro Vás recenzi na perlový náhrdelník.
Došel zabalen v bublinkové obálce (tu bohužel nafocenou nemám)
a obalu.
Je opravdu krásný, odpovídá fotce prodejce a zatím ani nečerná.
A zde ho máme v plné kráse. :) Musím dodat, že jsem si ho z druhé strany přetřela bezbarvým lakem proti zčernání.
Skládá se ze tří částí (viz fotky), což mě docela překvapilo. Ale nemá to na nošení žádný vliv.
Detail spojů

Cena: 59,95,-
Doba doručení: 15 dní
Hodnocení: 10/10 











3 komentáře:

  1. Ahoj :) s obchodováním přes Ebay nemám žádnou zkušenost, trochu se bojím toho PayPall :/, ale koukám, koukám.. asi do toho skočím taky ! :) To tě vážně stál jen 59.95? :o Vypadá skvěle! :) Mě štve, že třeba v HM chtějí za tyhle obří náhrdelníky mnohdy víc než 500 :/ Tolik za to nedám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ano, opravdu stál tak málo. :) To se mi právě na Ebay líbí, že se dají věci, které v normálních obchodech koupíš za min. 100,-, koupit za opravdu směšnou částku. :) A já si pořád říkala, kde na to ty holky berou, když jsem viděla ty fotky šperkovnic. :P :D Už znám jejich tajemství. :)

      Vymazat
  2. Supér! Už dlouho nad ním přemýšlím a jestli je vážně tak dobrý, tak to do něj půjdu :) Díky za tip!
    - Elma

    OdpovědětVymazat