12. prosince 2013

Fólie na mobil - Ebay

Dnes mám pro Vás další recenzi ze světa Ebay, tentokrát ale z trošku užitečného šálku. :) 
Foto z Ebay
Ve schránce mi přistála obyčejná obálka a v něm dvě fólie na můj mobil značky Sony Ericsson Live with Walkman WT18i včetně hadříku na displej.

Fólie už je na svém místě, drží skvěle, dobře se nalepila, nemám výhrady. :) Proti zabalení také nemám co vytknout (bublinková obálka nebyla potřeba). 

Čekala jsem, že bude nekvalitní za ty peníze, ale žádný rozdíl mezi fólií, kterou jsem si kupovala předtím z českého e-shopu za cca 70,- nepoznávám (taky na tom asi není co zkazit).


Cena: 27,06,-
Doba doručení: 25 dní
Odkaz na prodejce: 
http://www.ebay.com/itm/380655138902?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Hodnocení: 10/10

Vaše



Žádné komentáře:

Okomentovat