4. prosince 2013

Dust Plug - Ebay

V pondělí na mě čekalo překvapení ve schránce. :) Přišla mi první obálka z Ebay, ve které se skrýval Dust Plug (vychytávka na zamezení prachu v mobilu).





Dust Plug byl zabalen v bublinkové obálce,

 v molitanu oblepeném izolepou
 a sáčku.

Když jsem ho vybalila, vyzkoušela na svém mobilu a poté jsem ho chtěla vyndat, zůstala mi růžička v ruce a "špunt" v mobilu. Naštěstí šel bez problémů vyndat a já si poradila vteřinovým lepidlem (funguje už bez problémů).
Rozbitý Dust Plug
Velikostní porovnání s 10,-
V akci :)

 


SHRNUTÍ

Dust Plug je moc hezký, zabalení od prodejce bylo velmi pečlivé, zboží souhlasí s obrázkem, nemám co vytknout (až na to lepení růže k špuntu, ale už drží u sebe).

Cena: 59,78,-
Doba doručení: 16 dní
Odkaz na prodejce: http://www.ebay.com/itm/380631597968?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Hodnocení: 10/10

Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat