26. listopadu 2013

Nákup v New Yorkeru (balerínky)

V sobotu jsem navštívila nákupní centrum Nový Smíchov, abych zašla s přítelem na Hunger Games: Vražedná pomsta. Měli jsme před začátkem filmu čas, tak jsme zašli do New Yorkeru a tam jsem narazila na balerínky za neuvěřitelných 29,-. :O 

Takto zlevněné byli pouze barevné, obyčejné černé stály 129,- (ty už mám ale doma). Tak jsem nemohla odolat a rovnou si dvě barvy (meruňkové a fialovo-modré) koupila. Další možnosti byly tyto barvy: světle zelená, tmavě zelená, béžová, bílá. Jen pozor na velikosti, největší jsem našla 38, nejmenší 36 (těch tam bylo nejvíc).








Takže pokud si chcete nakoupit zásobu barev do Vašeho botníku na léto, určitě navštivte jakýkoliv New Yorker, cena je opravdu veselá. :)


Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat