21. března 2014

Úlety z Ebay

Hezký den všem,

už dlouho jsem se rozmýšlela nad tím, udělat článek o vtipných fotkách, které jsou lidi schopní dát na internet. A jelikož žiju Ebayem, musí být fotky samozřejmě odtud! :D
Doufám tedy, že se společně se mnou zasmějete nad převážně čínskými fotkami a já Vám tím alespoň trošku zlepším náladu. :)

První z "umění" jsem vybrala fotku dívky (já jí říkám dívka bez kolen), která evidentně potřebovala mnohem více retuše než normální modelky. Odkaz
Dalším výtvorem jsou tyto slipy, které prodejce prezentuje v plné (a to doslova) kráse. Odkaz
S mužským spodním prádlem se pobavíme i zde. A to dokonce dvakrát...Jen mi hlava moc nebere, proč by chlap měl mít holej zadek (pokud ho tedy nemá extra sexy). :D Odkaz / Odkaz
I tato fotka je perličkou. Někdy by se to s těmi detaily látky nemělo přehánět. :D Nejvíce udivující ovšem je, že si to 39 lidí koupilo... Odkaz
Tuto vychytávku si můžete dámy pořídit pro případ, kdybyste záviděly chlapům čůrání ve stoje aneb nový čůrací pomocník. :) Odkaz
A budeme pokračovat dalším výtvorem pro dámy, tentokrát určeným na nějakou hodně divokou párty. :D No kdo tohle vymyslí... Odkaz
A naši prohlídku za fotografickými úkazy z Ebay zakončíme fotkou jedné velmi zkušené postarší modelky. :D Líbí? Odkaz (sjeďte až dolů)
Jsme u konce a já se těším na Vaše ohlasy a odpověď, jaká fotka je podle Váš ta "nej"? :)

3 komentáře: