14. února 2014

Valentýn 2014

Krásný valentýnský večer všem.
Pokud jste zvědaví, jak dnešek dopadl, zde je menší shrnutí.

S dárkami, které jste mohli vidět ZDE, byl spokojený a jeho mamka řekla po tom, co viděla ten srdíčkový čaj, že si lépe vybrat nemohl. :) Takže jsem byla v jednom nebi, jak jinak. :D

Náš valentýnský den vypadal asi takto: 
Přišel mi naproti k práci s kytkou a dárkem (sexy prádlem).
Zajeli jsme koupit ingredience na večeři, na které jsme si pochutnali. :) Podával se steak s hranolkami (milujeme je), cheesecake a šampaňské. 
Vyzkoušeli jsme jeho dárek pro mě :P a teď jen posloucháme písníčky a válíme se. 

Jak vypadal Váš Valentýn? Pochlubte se. :)

2 komentáře:

  1. Ahojky, musel to být krásný den, já příteli upekla zamilované muffiny, on si vzal volno v práci a jeli jsme do ZOO :) Což je pro mě ten nejepší dárek. Máš pěkný blog. :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, bylo to příjemné. :P Tak doufám, že jste si to také užili. PS: koukla jsem na tvůj blog a máš ho také pěkný. :)

      Vymazat