13. února 2014

Láska na každém kroku + nail art

Za pár dní tu máme Valentýn a to na mém blogu nemůže být bez povšimnutí.
Spousta lidí ho odsuzuje se slovy, že lásku si máme vyznávat neustále a ne jen v jeden den nebo že slaví pouze první máj, pravý český svátek pro zamilované. Já osobně slavím oba svátky hlavně kvůli tomu, že jsem zadaná. :) Samozřejmé je, že lidé, kteří nemají partnera, ho raději ignorují a já sama bych asi nebyla výjimka. Ale pro nás zamilované je to den, na který se můžeme těšit s tím, že prožijeme s partnerem pěkné chvilky.

Už teď jsem zvědavá, co přichystá můj přítel. Já vás ale napínat nehodlám a představím mé dárky.

Prvním a druhým dárkem jsou sladkosti! Ano, může se vám to zdát nevhodné pro chlapa, ale je to jeho oblíbené Raffaello v krásné krabičce s mašlí (koupené v Tescu v Edenu) 
a Haribo - Picoballa.
Dalším dárkem bude jeho oblíbený čaj Teekane - Irish Cream v čajových sáčcích ve tvaru srdce. Na tento dárek máte speciální článek ZDE.

A jelikož si ráda vyhraji s nehty, motiv se srdíčkem se mi samozřejmě nevyhnul.

 Je to opět jednoduchý nail art, který by měl zvládnout každý. 

Základem jsou dvě barvy: červená a bílá. Na každý nehet nalakujeme jinou barvu (začneme červenou na palci) a na bíle nalakovaných nehtech vytvoříme srdíčka červeným lakem. Zajistíme top coatem (průhledný lak na delší výdrž a zafixování) a je to!
Zajistíme top coatem (průhledným lak na delší výdrž a zafixování) a je to!
Použila jsem laky: S-he, odstín 115, Essence Colour and Go, odstín 18, Essence Quick Dry topcoat (ten vyfocený nemám).
Jak se líbí můj nail art a nápad na dárek? A jak se Vy připravujete na Valentýn nebo patříte k těm, kteří ho neslaví? Pište své tipy, budu ráda za každou inspiraci a názor.

Žádné komentáře:

Okomentovat