21. listopadu 2013

Nákup v DM (laky na nehty - recenze)

Po dnešním dopoledni (kdy jsem vyřizovala ukončení studia) jsem se rozhodla si udělat radost a "něco" si koupit (samozřejmě jsem předem věděla, že to bude lak na nehty :D). Zašla jsem do pražského Edenu, navštívila DM drogerii a ukořistila jsem dva krasavce do mé sbírky laků. Nejlepší na tom je, že jsem je pořídila dohromady za 100,-.





Prvním z nových úlovků je lak od značky Rimmel London (určitě všichni znáte), barva do zeleno-modra. Zalíbil se mi jak krásně sytou barvou, tak zlevněnou cenu za 50,-. Kryje krásně v první vrstvě (po druhé vrstvě je to už dokonalost), schne rychle.

Hodnocení: 10/10


Odstín 835 Bright Back At You

Druhý lak je od značky S-he, kterou osobně moc nekupuju. Jelikož jsem ale jiný čistě bílý odstín do max. 100,- nenašla, zvítězil. :) Bílý lak jsem potřebovala už delší dobu, takže jsem ráda, že jsem se k nákupu konečně dostala (a nové nail arty můžou začít). :) Krytí v první vrstvě je pro mne nedostatečné, druhá vrstva je opravdu nutná, schne průměrně.
Cena: 50,-

Hodnocení: 8/10




Odstín 115


A co vy a Vaše nehty? Necháváte je raději "nahé" nebo si rády pohrajete a vykouzlíte menší umělecké dílo? :) Ráda si přečtu Vaše názory.

Vaše

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :) Mám laky od Rimmel ráda. Dobrý je i Rimmel Lycra Pro, mám růžovou barvu a je vážně krásně sytý. :)

      Vymazat