22. listopadu 2013

Na co se můžete těšit (Ebay - recenze)

Spousta z Vás určitě už slyšela o Ebay. Pro ty, kteří si nejsou jisti, je to americká internetová stránka, kde si můžete koupit skoro vše formou aukce i obyčejného prodeje. Platí se zde převážně přes Paypal (takový imaginární účet), údajně to lze i přes platební kartu (osobně nevyzkoušeno).

Poprvé jsem se o Ebay dočetla na VV a když jsem viděla ty ceny, hned jsem se dala do založení Ebay a Paypal účtu. :D Převedla jsem si peníze a nákupy "hrozně důležitých kousků" mohly začít. :)


V tomto článku uvidíte fotky věcí, které jsou na cestě ke mně a na které udělám poté recenze. 

Pomůcka na vytvoření drdolu (hnědý, M)
Cena: 19,69,-

Ze stránky Ebay
5x Pomůcka na vytvoření teček na nehty
Cena: 34,30,-

Ze stránky Ebay
2x Fólie na telefon
Cena: 27,06,-

Ze stránky Ebay
Hodinky s Eiffelovkou
Cena: 48,60,-
Ze stránky Ebay
Náušnice z perel a mašliček
Cena: 21,63,-

Ze stránky Ebay
Vychytávka na prach v mobilu (Dust Plug)
Cena: 59,78,-

Ze stránky Ebay
Nálepky na nehty (objednáno KB-01) 
Cena: 18,92,-

Ze stránky Ebay
Už se nemůžu dočkat, až to vše dorazí. :) Každopádně doufám, že jsem Vás inspirovala a přeji krásný víkend. 

Vaše

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, mají spooostu druhů a je to vážně originální! :)

      Vymazat
  2. Wow ! Tu ''vycpávku'' do drdolu jsem u nás koupila za 100 ! :D Tak to je něco :D O Ebay jsem už taky slyšela, ale bohužel vůbec nevím to s tou paltbou přes Paypal :D Tak třeba to někdy pochopím a taky budu nakupovat ;) Ale super, takových dobrých věcí a za tak malou cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to! :) Škoda, že jsi to už koupila. Pokud si nejsi jistá s Paypalem, klidně ti poradím a nebo i objednám (asi udělám článek, jak na nakupování na Ebay). :)

      Vymazat