2. ledna 2014

Pomůcka na vytvoření drdolu - Ebay

O této vychytávce (tzv. donutu) jsem se dozvěděla na VV a jelikož se mi drdoly hrozně líbí, dlouho jsem se nerozmýšlela. :)

Vychytávka přišla v bublinkové obálce (fotku bohužel nemám, jelikož někdo chytrý z rodiny vyndat obálku ze chránky a nechal ji zapomenutou venku na dešti) a v obalu.

Chtěla jsem si objednat M, nevím, jak se mi to povedlo, ale objednala jsem si L (největší). Každopádně už mám objednáno S, jelikož L dělá vážně obrovský drdol (viz fotky) a pokud bude S zase malé, tak budu mít doma všechny velikosti. :D

Kdybych si koupila menší velikost, byla bych spokojená. Ale je to má vina, pomůcka drdol vytvoří a vypadá to vkusně. :) Tak dávám plný počet bodů.
Aby jste měli alespoň představu, jak vypadá donut v akci, tak jsem můj výtvor (chce to ještě potrénovat) a délku vlasů vyfotila. :)







Cena: 19,69,-
Hodnocení: 10/10
Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat